Wat doe je?
Binnen de sociale dienst bieden we burgers uit Temse het recht op maatschappelijke dienstverlening
om mensen een leven te laten leiden dat beantwoordt aan de menselijke waardigheid,
om te gaan met problemen en hun noodsituatie te stoppen of verbeteren.
Het team bestaat uit maatschappelijk werkers en 2 tijdelijke begeleiders. Om het team en de
dienstverlening aan onze burgers te verrijken, neem je volgende taken op:
- Je neemt zelf cliëntdossiers op en begeleidt cliënten en hun gezinnen met hun verschillende
vragen en noden op psychosociaal, materieel, financieel, preventief, … vlak. - Je werkt op afspraak en hebt via een kantoorbezoek of een huisbezoek contact met onze cliënten.
- Je geeft informatie en advies over de verschillende deeldomeinen van hun leven.
- Je werkt nauw samen met je collega’s van de sociale dienst.
- Je werkt ondersteunend binnen de sociale dienst en verrijkt via jouw eigen ervaring de
dienstverlening aan onze cliënten.
Interesse?
Je kan je kandidaat stellen door je motivatiebrief, je curriculum vitae en een kopie van je diploma aan het team Personeel en Organisatieontwikkeling te bezorgen:
- Via post:
Lokaal Bestuur Temse, T.a.v. Caroline Vercauteren, team Personeel en Organisatieontwikkeling, Frans Boelplein 1, 9140 Temse. In de linkerbovenhoek van de envelop vermeld je ‘sociaal deskundige sociale dienst’. - Via e-mail: jobs@temse.be. In het vak onderwerp vermeld je ‘sociaal deskundige sociale dienst’.
Downloads
- Infobrochure sociaal deskundige sociale dienst309,2 Kb pdf