Lokaal Bestuur Temse telt vier organisatiewaarden. We verwachten dat alle medewerkers ze uitdragen in contacten met collega's en klanten.
Klantgedreven
We onderzoeken wensen en behoeften van de klant en handelen hiernaar binnen het centrale dienstverleningsconcept. We geven hoge prioriteit aan servicebereidheid en klanttevredenheid. Onze gebouwen zijn een open huis voor onze klanten.
Samenwerkingsgericht
We werken efficiënt (mee) aan een gezamenlijk resultaat, nemen verantwoordelijkheid op en waken erover dat iedereen aan boord blijft. Want samenwerken is mensenwerk!
Met hart en ziel betrokken
Met bezieling, vertrouwen en engagement werken we aan de realisatie van de missie/visie van de organisatie. Onze organisatie is het kloppend hart van onze gemeente.
Voortdurend in beweging
We varen mee op de stroom van verandering. We verbeteren ons functioneren en de werking van de organisatie. We zijn bereid om te leren en mee te groeien. We signaleren kansen en stimuleren als organisatie nieuwe ideeën.