Geef je melding of klacht voor onze gemeente door
We streven naar een vlotte en optimale dienstverlening met aandacht voor klantvriendelijkheid. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Je kan dan een melding of klacht overmaken.
- Bij een melding signaleer je iets dat we moeten aanpakken (bv. verzakt voetpad, zwerfvuil, omgevallen verkeersbord...).
- Een klacht is een uiting van duidelijke ontevredenheid over de gemeentelijke dienstverlening. Dit kan gaan over de manier waarop je behandeld bent, de manier waarop een dienstverlening is uitgevoerd (of niet uitgevoerd) of de termijn waarop het (niet) is uitgevoerd.
Elke melding of klacht wordt met de nodige discretie behandeld.
Andere meldingen of klachten
Deze meldingen of klachten worden door andere organisaties opgenomen. Neem hiervoor rechtstreeks contact op met hen:
- Afval niet opgehaald? Vragen over je grijze of groene container?
MIWA: 0800 98 003 of info@miwa.be - Waterleiding of riolering defect?
De Watergroep - Gasgeur
0800 65 065 of www.fluvius.be - Storingen of defecten aan het elektriciteitsnetwerk
078 35 3500 of www.fluvius.be - Trage (onverharde) wegen
Routechecker (wegspotters) - Wespennest
Hulpverleningszone Waasland - Straatverlichting defect?
0800 6 35 35 of www.straatlampen.be - Meldingen over gewestwegen (bv. N16)
www.meldpuntwegen.be